حدیث
سوگند به خدا امام شما سالیان درازی غایب می شود و چشم های مومنین در فراق او اشکباران است

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1978 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 187×
انتظار/جمعه ۲۲ تیر ۱۳۸۶
۲۲ تیر ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۱
پ
پ

قیام مهدی

بنا بر گفتار و اخبار معصومین- علیهم السلام -مهدی -علیه السلام- پس از غیبتی طولانی به فرمان خداوند در مکه در کنار کعبه میان رکن و مقام ظهور خواهد فرمود. پرچم، شمشیر، عمامه و پیراهن پیامبر با اوست . به وسیله فرشتگان یاری خواهد شد .
یاران ویژه اش سیصد و سیزده نفر هستند که در مکه با او پیمان خواهند بست. ندایی آسمانی ظهورش را به تمام جهانیان اعلام خواهد نمود. از آنجا به عراق و کوفه خواهد رفت.
کوفه مرکز حکومت او و پایتخت جهان خواهد شد.محل برگزاری نماز آن حضرت مسجد سهله خواهد بود، در حالی که آن را به حدی وسعت خواهند داد که هزار در ورودی خواهد داشت.

امام زمان دشمنان خدا را ریشه کن خواهد کرد. حق هر کس را به او بازمی گرداند. انتقام دوستان خدا را خواهد گرفت. تمام جهان را فتح خواهد نمود. بر اساس قرآن کریم و سنت پیامبر رفتار خواهد کرد. تورات و انجیل حقیقی را از غاری در ترکیه بیرون خواهد آورد. خوراک او ساده و لباسش خشن خواهد بود.

مردم هر لحظه که بخواهد می توانند او را در خانه اش در کوفه مشاهده نمایند. او با یارانش در هرکجا باشند سخن خواهد گفت و آن ها در جای خود او را خواهند دید و سخنش را خواهند شنید.
عقل مردمان در زمان او کامل خواهد شد. او خونی را به ناحق نخواهد ریخت و خفته ای را بیدار نخواهد کرد. علوم در زمان او کامل خواهد شد. در زمان حکومت او دیگر گرسنه و برهنه و نادان و منافق و ستمگری باقی نخواهد ماند.
عدالت و امنیت را از هر جهت در تمام نقاط جهان برقرار خواهد ساخت. زمین برکات خود را برای او آشکار خواهد نمود. بیت المال سرشار از اموال خواهد شد. ولی هیچ کس نیازی به دریافت آن نخواهد داشت.به بهره کشی انسان از انسان پایان خواهد داد.
کینه ها را از دل ها پاک خواهد کرد. محبت و دوستی را در دلها زنده خواهد نمود. شرایط در روزگار آن حضرت آن گونه می شود که مردم آرزو می کنند ای کاش آن ها یی که از دنیا رفته اند، بودند و دنیای زیبای او را مشاهده می کردند…
بار الها ظهورش را نزدیک و آسان گردان. هر که او را یاری می دهد، یاری فرما و هر که او را خوار می گرداند، خوار ساز!
پیشنهاد گروه فرهنگی امیدواران
انتظار/جمعه ۱ تیر ۱۳۸۶

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.