حدیث
سوگند به خدا امام شما سالیان درازی غایب می شود و چشم های مومنین در فراق او اشکباران است

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1978 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 187×
پ
پ

صلوات بر حضرت زهرا (سلام الله علیها) به نقل از امام حسن عسکری (علیه السلام)

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الصِّدِّیقَهِ فَاطِمَه الزَّهْرَاءِ الزَّکِیَّهِ حَبِیبَهِ نَبِیِّکَ وَ أُمِّ أَحِبَّائِکَ وَ أَصْفِیَائِکَ الَّتِی انْتَجَبْتَهَا وَ فَضَّلْتَهَا وَ اخْتَرْتَهَا عَلَى نِسَاءِ الْعَالَمِینَ اللَّهُمَّ کُنِ الطَّالِبَ لَهَا مِمَّنْ ظَلَمَهَا وَ اسْتَخَفَّ بِحَقِّهَا اللَّهُمَّ وَ کُنِ الثَّائِرَ لَهَا بِدَمِ أَوْلَادِهَا اللَّهُمَّ وَ کَمَا جَعَلْتَهَا أُمَّ أَئِمَّهِ الْهُدَى وَ حَلِیلَهَ صَاحِبِ اللِّوَاءِ الْکَرِیمَهَ عِنْدَ الْمَلَإِ الْأَعْلَى فَصَلِّ عَلَیْهَا وَ عَلَى أُمِّهَا خَدِیجَهَ الْکُبْرَى صَلَاهً تُکْرِمُ بِهَا وَجْهَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِه‏ وَ تُقِرُّ بِهَا أَعْیُنَ ذُرِّیَّتِهَا وَ أَبْلِغْهُمْ عَنِّی فِی هَذِهِ السَّاعَهِ أَفْضَلَ التَّحِیَّهِ وَ السَّلَامِ.

خدایا درود بفرست بر بانوی صدیقه، فاطمه‏‌ی پاکیزه صالحه، که اوست حبیبه‏‌ی تو و پیامبرت و مادر اولیائت و برگزیدگان تو (امامان معصوم علیهم‏‌السلام) آن بانویی که او را بر زن‌های جهانیان برگزیده‌‏ای و برتری داده‌‏ای و انتخاب کرده‏‌ای، خدایا تو داد او را از ستمگرانش بستان و از کسانی که حق او را سبک شمردند بازخواست نما، و به حق خون فرزندانش، خونخواه او باش.

خدایا همچنان که او را مادر امامان هدایت و همسر صاحب لواء (علی علیه‌‏السلام)، و بزرگوار در نزد ملأ اعلی (ملائکه الله) مقرر داشتی، پس درود بفرست بر او و بر مادرش (خدیجه کبری) آن درود و صلواتی که به‌وسیله‏‌ی آن کرامت و آبروی افزون دهی پدرش حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) را و آن درود و صلواتی که روشن گردانی چشم‌های ذریه او را، و برسان به آنان از طرف من در این وقت بهترین درود و سلام را. ۱

پیشنهاد گروه فرهنگی امیدواران
آتش آه... + صوتی

پاورقی:

  1. جمال الاسبوع، ۴۸۶
ردیف نام دریافت پخش آنلابن
۱ صلوات بر حضرت زهرا (سلام الله علیها)
توجه: جهت دریافت فایل بر روی آیکون کلیک راست کرده و save link az یا save traget az را انتخاب نمایید

دعای اللهم اعرفنی – متن و ترجمه – صوتی – تصویری

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “صلوات بر حضرت زهرا (سلام الله علیها)”
  1. رسول خدا(صلى الله علیه وآله وسلم) به من گفت: اى فاطمه! هر که بر تو صلوات فرستد، خداوند او را بیامرزد و به من، در هر جاى بهشت باشم، ملحق گرداند.
    منبع: “صحیفه الزهرا”
    اللهُمَ  صلِ علی فاطمهَ وَ أَبیِها وَ بَعلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فیها بِعَدَدِ ما أحَاطَ بِهِ عِلمُک
    بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامی‌اش و فرزندان عزیزش [و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی]، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.