حدیث
سوگند به خدا امام شما سالیان درازی غایب می شود و چشم های مومنین در فراق او اشکباران است

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1978 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 187×
پ
پ

السلام عليك يا فاطمه الزهراء

ميلاد مسعود و فرخنده دخت گرامي رسول اكرم (ص) بر فرزند برومندش حضرت مهدي (عج) و همگي شيعيانش تبريك و تهنيت باد.
آري! فاطمه، اسمي عظيم و مقدس.
از آن زمان كه اين اسم به شخصيت والاي دختر پيامبر تعلق گرفته با عظمت و قداست پيوند خورده است. قداست و عظمتي كه از سرچشمه فيض الهي و منبع كمالات رحماني بر او جاري گشته است و او را برترين بانوان جهان، بلكه برترين انسانها پس از پدرش رسول خدا (ص) و همسرش علي مرتضي (ع) نموده است.
اي زهرا اي نام مقدس!
محبت و ارادت به آستان مباركت مرا به شوق انداخت تا گوهري از سخن در مدح و ثنايت به رشته كشيده، تقديمت نمايم. ليكن آنجايي كه تيز پروازان آسمان خرد و انديشه از شدت تحير و در عظمت و قدس تو، پُر بريزند و صاحبان خامه هاي لطيف و خيال انگيز در ستايش كمالات از تك فرو مانند، از ذره اي ناچيز و پشه اي لاغر چه خيزد؟ چه آنكه مداح و ستايشگر تو خداوند متعال است و كسي را ياراي پهلوزدن با كلام الهي و وحي آسماني نباشد. چقدر با عظمت و رفيع است اين وحي آسماني در شأن تو. آخر خدايي كه همه چيز در نزدش كوچك و ناچيز است تو را عطاي عظيم و خير كثير خوانده است … «إِنَّا أَعْطَيْناكَ الْكَوْثَرَ»603833_506114839453550_1762477060_n
سيدتي و مولاتي!
فرزندان پاك و مقدست، آنهايي كه كون و مكان، غلام حلقه به گوش آنهايند، در شدائد و سختي ها اميدشان به دستان مهربان و گره گشاي تو بوده است و خداي را به حق عظمت و قدس تو مي خوانده‌اند.
فاطمه جان!
ذره اي ناچيز و ناتوان امِا دوستدار و ارادتمند آستان رفيعت، در ايامي كه غيبت فرزندت مهدي طولاني شده، سيل فتنه‌ها و شماتتهاي ناپاكانِ گمراه كننده هر روز از سويي بر شيعيانش حمله‌ور مي شوند، به درگاه كريمت پناه آورده است. او را درياب و پناه ده و گمراه كنندگان خيره سر و ناپاك را از لغزش و انحراف او نااميدساز.
الهي! به حق نگاه مهربان زهرا(س) در آن زمان كه با دستان ناتوانش اشكهاي علي(ع) را از گونه هايش بر مي گرفت، ظهور فرزندش مهدي (ع) را نزديك فرما.
الهي! نهال محبت و مودت حبيه‌ات فاطمه (س) را در زمين قلب من بارور فرما و تاريكي‌ها و ويرانيهاي آشكار و نهان دلم را به نور ولايتش روشن و آباد بدار.
آمين!

پیشنهاد گروه فرهنگی امیدواران
شعری به مناسبت شهادت مادر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.