حدیث
سوگند به خدا امام شما سالیان درازی غایب می شود و چشم های مومنین در فراق او اشکباران است

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1978 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 187×
پ
پ

پاسخ به شبهات مهدویت – دکتر جلال برنجیان – بخش هشتم

موضوع شبهه: دوران ظهور، تیره ترین و خوف ناک ترین دوران حیات بشری است. آیا به راستی چنین است؟

فایل تصویری

فایل صوتی

دریافت فایل صوتی

متن پیاده شده نسخه Word

متن پیاده شده نسخه PDF

دریافت فایل پوستر 

متن پیاده شده:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سؤال : مهدی اسلام ماوراء ادعائی که مسلمان ها در اسلام دارند ، خشونت را در عالم حاکم خواهد کرد و نظام او،  نظام کشتار جمعی و نظام خشونت است .

بنده متوجه نمی شوم این سؤال کننده ، سؤالی را که مطرح می کند متوجه است چه می گوید ؟ عدالت گستر ظالم !! چند هزار سال بشریت منتظر عدالت گستری است که بیاید ودر جهان ظلم کند؟

این در تاریخ بشر همه در حال انجام آن هستند . کشتار ، بمب شیمیایی ، جنایت ، بمب اتمی ، می اندازند . با خلبان هواپیمائی که بمب اتم را در هیروشیما انداخت مصاحبه ای انجام دادند . خیلی جالب است از او پرسیدند وقتی که بمب اتم را انداختی ناراحت نشدی ؟ گفت من دو میلیون را کشتم که دو میلیارد زنده بمانند . تمام ظالمان تاریخ همینطور صحبت می کنند . کشتار می کنند که حاکمیت پیدا کنند .

این با فرض مهدویت مخالف است . این مهدی که جنایت کند مهدی نیست . او ظالم است . او که مردمان بشریت را روی تبهکاری جانیان دیگر ، مال و جان و ناموس و هویتشان را به خطر انداختند و اینها را بچه های کاباره ای و دیسکو ای کردند ، در منطقه های اروپائی آزادی فراوان است امّا برای رفتن به دیسکو !!! بسیاری از دوستان بنده گزارش داده اند در کشور مهد تمدن ، هلند ، ما اجازه نداریم در جلسات دعای کمیل مان از مردما هلند دعوت کنیم . بلافاصله پلیس وارد می شود که چرا شما با مسلمانها و یا ایرانیان تماس می گیرید.

آزادی هست ولی برای مجسمه زن هرزه ، افتخار مردم هلند این است که یک تندیس و پیکر زن برهنه را به عنوان گروه خدمتگزار جامعه گذاشته اند . آیا این خدمت می کند یا بوعلی سینا مخترع جراحی در هزار سال قبل ؟!! به جای اینکه مجسمه بوعلی سینای مسلمان را بگذارند ، تندیس یک زن هرزه را به عنوان خدمتگزاران به راننده های اتوبوس و تریلی می گذارند .

آزادی هست ولی آزادی هائی که آنها ترجیح می دهند . هرزگی  و با هر لباسی حرکت کردن آزاد است . ولی کسی نمی تواند با پوشیه و چادر برود . کشور فرانسه رسماً اعلام کرد با چادر کسی حق دبیرستان رفتن ندارد. در ۲۰۰۴ آلمان بودم . در آلمان هیچ معلمی حق رفتن به کلاس با روسری نداشت . و مسائل جلوگیری از مسائل جنسی را به دختر ده الی دوازده ساله آموزش می دهند . پدری مخالفت کرده بود ، گفته بودند که نمی شود . اصرار کرده بود ، قبول نکرده بودند و به او گفتند که شما آلمان را برای زندگی انتخاب کردید . در آلمان این مسائل ، مطرح نیست . عفت مطرح نیست ولی حجاب و چادر و روسری نباید باشد . حجاب ترس آور است .

روسری چه ترس آوری دارد ؟ این همه در اروپا روسری می فروشند . زنان اروپائی روسری استفاده می کنند. ولی روسری به عنوان حجاب ممنوع است. این مفهوم آزادی است !!!؟؟؟. این عین ظلم  است.

پیشنهاد گروه فرهنگی امیدواران
پاسخ به شبهات مهدویت – دکتر محمد هادی قندهاری – بخش پنجم

اگر مهدی  نعوذبالله یک انسان آدم کش و جانی است  ، نه او مهدی نیست او منجی بشریت نیست . روایتی داریم از امام باقر علیه السلام که عدالت او درخانه ها وارد می شود . همچنان که سرما و گرما به آنها وارد می شود . مردم روی عدالتش به او ایمان می آورند . او با کارگزاران نظام طاغوتی درگیر می شود. او با ستمگرانی که کابین بشریت را با پول خودشان خریده اند ، کشور دور افتاده لیبی ، مردمان لیبی چه امکاناتی دارند . هنوزم که هنوزه مردمانش با پای پرهنه به دنبال ماشین رئیس جمهورشان می دوند . با عموم مردم دنیا به عدالت و انصاف رفتار می کند .

منشور جدش امیرالمؤمنین به مالک گفت : یا مالِک ، الناسُ  فَإِنَّهُمْ صِنْفَانِ: إِمَّا أَخٌ لَکَ فِی الدِّینِ وَ إِمَّا نَظِیرٌ لَکَ فِی الْخَلْقِ، ای مالک یا اینها مسلمان هستند که با تو مشترک هستند و یا در خلقت با تو مشترک هستند . با اینها عدالت و انصاف به خرج بده . این منطق دینی ما ، قرآن و نهج البلاغه ما است . این منشور آرمان مهدویت ما است که می آید و ستمگران را ادب می کند یَسیرُ بِه سیرَه جَدهُ رَسُولُ الله،  پیغمبری که آن همه جنگ ها را و مردم مکّه را علیه او کرده بودند . ابوسفیان را به عنوان سرکرده جنگها ، جنگهائی که با پیغمبر کرد .

وقتی پیغمبر وارد مکّه شدند همه داد زدند  أَلْیوْمُ یوْمُ الْمَلحَمَهِ . امروز روز تقاص و بازپس گرفتن خونه هاست. ما مسلمان ها آمده ایم خانه هایمان را پس بگیریم . امروز روز جنگ و تبهکاری است . امروز به شما می چشانیم که شمشیر مسلمانها چه معنا دارد . پیغمبر فرمودند ساکت شوید أَلْیوْمُ یوْمُ الْمَرْحَمَهِ . امروز روز رحمت و عنایت و گذشت است .

خانه ابوسفیان را معین کردند . هر که به این خانه وارد شود در امان اسلام است . کدام ابوسفیان ؟ که همسرش قلب عموی پیامبر ، حمزه را جویده بود . کدام ابوسفیان ؟ همه جنگها رقم خورده بود . جعفر طیارها ، یاران پاک پیغمبر همه به دست اینها کشته شده بودند . پیغمبر گذشت کرد و همین ابوسفیان در اداد مسلمانهای زمان پیغمبر درآمد ۷ و ۴۷ . یَسیرُ بِه سیرَه جَدهُ رَسُولُ الله به سیره جدش رسول الله عمل می کند .

جنگهائی که به عنوان بنی قریظه و بنی مصطلق و بنی نضیر به عنوان یهود کشی بیان می کنند . در منطق امامیه نیست . این منابع و مصادر اهل سنّت و جماعت را نقل می کنند . ما در تاریخ های خودمان مانند تاریخ های شیعی و یعقوبی و کهن و حتی مسعودی این مطلب را نداریم که پیغمبر کشتار جمعی از یهود کرده باشد. تعابیر اسلامی ما یا اخ الیهود، ای برادر یهودی ، یا اخ النصارا، ای برادر نصرانی  .  این منطق گفتار پیغمبر بود ،این منطق گفتار امیرالمؤمنین علیه السلام بود . منطق گفتار ائمه هدی علیهم السلام بود . مگر می شود که مهدی دین ، جانی باشد . آیا دنیا منتظر جانی هستند ؟ نه این چنین نیست .

التماس دعای فرج

«بازگشت به صفحه مجموعه پاسخ به شبهات مهدویت»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.